انتخاب میز و صندلی باغی

انتخاب میز و صندلی باغی هم سلیقه ای است و هم باید به شرایط و نکات آن توجه کرد. معمولا یکی از بهترین و دلچسب ترین تفریحات با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان نشستن در کنار باغچه و لذت بردن از هوای تازه و طبیعت زیبا است. یکی از زیبا ترین و در عین حال کاربردی ترین لوازمی که می توانید از وجود آن بهره ببرید میز و صندلی های باغی هستند. داشتن یک ست میز و صندلی می تواند آن فضا را به محلی دنج برای آرامش و یا برپایی دورهمی های خانوادگی و دوستانه تبدیل کند.

میز و صندلی های باغی در مدل ها، طرح ها و جنس های متنوعی تولید می شوند و هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فرد دارند. با توجه به تنوع محصولی فوق العاده ای که در بازار میز و صندلی باغی وجود دارد، انتخاب و خرید کمی افراد را سر در گم کرده و به چالش می کشد.

عوامل مختلفی چون جنس، طرح، رنگ، مدل، بودجه و سلیقه شخصی می توانند در انتخاب و خرید نقش داشته باشند. ریتون امروز قصد دارد نکاتی که باید هنگام انتخاب میز و صندلی باغی به آن ها توجه داشته باشید را برای شما بررسی کند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: سبک میز و صندلی باغی

انتخاب میز و صندلی باغی

آیا می توان میز و صندلی باغی که با دکوراسیون هماهنگی دارد پیدا کرد؟

در سال های اخیر میزان تقاضا برای میز و صندلی های باغی به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده که این آمار تولید کنندگان را ترغیب به طراحی و عرضه مدل ها متنوع کرده است. وقتی صحبت از میز و صندلی باغی می شود بسیاری هنوز هم تصوراتی از صندلی های فلزی دارند.

در سال های نه چندان دور میز و صندلی های فلزی به دلیل مقاومت و استحکام بالا پر مصرف ترین نوع این محصولات بوده اند اما در سال های اخیر میز و صندلی های باغی بسیار متنوع شده و انتخاب های بی شماری پیش روی خریداران وجود دارد. این تنوع و گستردگی محصول موجب شده تا همه افراد با هر سلیقه و بودجه ای توانایی تهیه میز و صندلی باغی را داشته باشند.

بسیاری از افراد دوست دارند تا تمامی اجزای داخلی و خارجی دکوراسیون با هم هماهنگی داشته باشد. تنوع میز و صندلی باغی موجب شده تا خریداران به راحتی بتوانند محصولاتی مطابق و هماهنگ با دکوراسیون مد نظرشان بیابند.

اگر نگاهی به بازار میز و صندلی باغی بیندازید متوجه می شوید که به راحتی می توان هر سبکی از این محصول را تهیه کرد. از ست های چوبی گرفته تا میز و صندلی های مینیمال. شما با کمی تحقیق و بررسی به راحتی می توانید بهترین گزینه که هم مطابق با سلیقه و فضا است و هم با بودجه شما همخوانی دارد را پیدا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: نگهداری از میز و صندلی باغی

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

انواع مختلف میز و صندلی باغی

اگر سری به بازار فروش میز و صندلی های باغی بزنید در نگاه و بررسی اولیه متوجه تنوع این محصولات می شوید. همان طور که پیش تر هم عنوان کردیم میز و صندلی های باغی دارای گستردگی تنوع بسیاری هستند. مهم ترین نکته ای که باید هنگام تهیه میز و صندلی به آن توجه کنید فضای قرار گیری این محصولات است.

اگر فضایی که برای میز و صندلی در نظر گرفته اید مسقف باشد پس محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت اما در صورتی که فضای شما مسقف و سرپوشیده نباشد باید کمی در انتخاب خود دقت داشته باشید. مثلا کسانی که به میز و صندلی های باغی چوبی علاقه دارند باید دقت داشته باشند که حتما از چوب هایی که مقاومت بالاتری در مقابل رطوبت دارند استفاده شود. در صورتی که بودجه شما محدود است می توانید با انتخاب بین میز و صندلی های پلاستیکی هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید.

پرطرفدارترین مدل های میز و صندلی باغی

مطمئنا محبوبیت میز و صندلی های باغی تحت تاثیر عامل مهمی چون ترند های روز می باشد. زمانی که یک طرح یا جنس در ترند می شود ناخودآگاه تقاضا و درخواست نیز برای آن افزایش پیدا می کند. اگر محدودیتی در انتخاب میز و صندلی باغی ندارید و تنها اولویت شما مدل های ترند و پرطرفدار است بهتر است از میان محصولات چوبی و فلزی انتخاب خود را انجام دهید.

میز و صندلی های چوبی یکی از پر طرفدارترین انواع این محصولات می باشند. طرح های روستیک و مینیمال جزو پر فروش ترین و جذاب ترین میز و صندلی های باغی چوبی هستند. با یک جست و جوی ساده می توانید انواع مدل های چوبی این محصولات را بررسی، مشاهده و انتخاب کنید.

از دیگر میز و صندلی های باغی محبوب می توان به محصولات تولید شده با فلز های مقاوم اشاره کرد. فلز هایی چون استیل و آلومینیوم به دلیل مقاومت و استحکام بالا جزو پر مصرف ترین متریال می باشند. اگر می خواهید از بین پر طرفدارترین مدل های ترند، میز و صندلی باغی خود را انتخاب کنید حتما به سایت ریتون مراجعه کنید. ریتون جزو اولین و به نام ترین عرضه کنندگان میز و صندلی های باغی با تنوع گسترده است.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: میز و صندلی برای کنار استخر

هنگام خرید میز و صندلی باغی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر قصد خرید و انتخاب میز و صندلی باغی را دارید بهتر است برای داشتن انتخابی کاربردی به مواردی که برایتان شرح داده ایم توجه کنید.

1.جنس میز و صندلی: حتما به جنس و کیفیت متریال میز و صندلی توجه داشته باشید. جنس این محصولات باید با محل قرار گیری و فضای موجود هماهنگی داشته باشد. میز و صندلی های باغی باید از متریال درجه یک ساخته شوند تا نهایت مقاومت را در برابر اشعه آفتاب و رطوبت داشته باشند.

2.ابعاد میز و صندلی باغی: هنگام انتخاب میز و صندلی باغی به تناسب ابعاد محصولات با فضای قرار گیری آن ها توجه کنید.

3.راحتی و ارگونومی صندلی برای انتخاب میز و صندلی باغی بسیار مهم و قابل توجه است. صندلی باید دارای پشتی مناسب و تشک راحت باشد.

4.طراحی: سبک طراحی میز و صندلی باید هماهنگ با دکوراسیون کلی فضا باشد.

5.قیمت: حتما قبل از خرید از چند فروشگاه استعلام قیمت داشته باشید. برخی فروشندگان به دلیل هزینه های جانبی بالا محصولات خود را با سودهایی گزاف ارائه می کنند. هر گرانی نشانه کیفیت نیست پس با تحقیق در مورد قیمت میز و صندلی می توانید محصولاتی با کیفیت و مطابق با بودجه خود تهیه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: میز و صندلی باغی فلزی یا چوبی

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

ریتون تولید کننده انواع  میز و صندلی باغی ، صندلی آلومینیومی ، میز آلومینیومی و میز فضای باز است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *