سبک میز و صندلی باغی

3 سبک میز و صندلی باغی مختلف را بشناسید. با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان هیچ چیز به اندازه نوشیدن یک چای گرم در فضای باز روح انسان را جلا نمی دهد. واقعا چیزی دلپذیر تر و جذاب تر از هوای تازه بهاری و صرف یک چای در کنار خانواده و عزیزان وجود ندارد. برای یک دورهمی کوچک خانوادگی قطعا یک میز و چند صندلی باغی نیاز است.

میز و صندلی های باغی نه تنها زیبایی باغ و ویلای شما را چند برابر کرده بلکه می توانند محلی دنج برای صرف عصرانه و گپ و گفت دوستانه نیز باشند. در سال های اخیر استقبال خریدارن از میز و صندلی های باغی فوق العاده بوده است. از این رو تولید کنندگان ترغیب به طراحی و تولید مدل های متنوعی از این محصولات شده اند. ما امروز قصد داریم شما را با انواع میز و صندلی های باغی و نکات مهمی که باید هنگام خرید به آن ها دقت داشته باشید را بیان کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: انتخاب میز و صندلی باغی

آیا میز و صندلی باغی تنوع دارد؟

میز و صندلی های باغی مهم ترین المان دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد. با هر بار دیدن میز و صندلی های باغی به یاد گپ و گفت های شیرین افتاده  و به مرور خاطراتتان می پردازید. میز و صندلی های باغی علاوه بر ایجاد فضایی دلپذیر و شیک، به عنوان محلی برای استراحت و تمرکز در فضای باز نیز کاربرد دارند.

استقبال گسترده مشتریان از انواع میز و صندلی باغی، موجب ترغیب تولید کنندگان به طراحی و تولید مدل های متنوع این محصولات شده است. امروزه اگر نگاهی به سایت های فروش میز و صندلی باغی بیندازید به خوبی متوجه تنوع گسترده این محصولات خواهید شد. در ادامه به طور دقیق میز و صندلی های باغی را از نظر جنس و کارایی مورد بررسی قرار می دهیم.

سبک میز و صندلی باغی

میز و صندلی های باغی به طور کلی دارای 4 جنس مختلف می باشند.

1.میز و صندلی های حصیری

2.میز و صندلی های چوبی

3.میز و صندلی های پلاستیکی

4.میز و صندلی های فلزی

هر یک از این میز و صندلی ها دارای تنوع بوده و مشتریان با توجه به محل قرار گیری و سلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب می کنند. امروزه سبک های مختلفی از میز و صندلی باغی به بازار عرضه شده اند که محبوب ترین آن ها میز و صندلی های مینیمال، کلاسیک و میز و صندلی های دوکاره می باشند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: محافظت میز و صندلی آلومینیومی

میز و صندلی های باغی حصیری

میز و صندلی های حصیری از گذشته همواره مورد استقبال مشتریان بوده اند. این محصولات وزن سبکی داشته و در طرح های مختلفی به بازار عرضه می شوند. میز و صندلی های حصیری مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته اما در مقابل اشعه مستقیم نور آفتاب آسیب پذیر هستند.

میز و صندلی های چوبی

در سال های اخیر استفاده از محصولات چوبی به شدت ترند شده است. میز و صندلی های چوبی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به یکی از محصولات پر فروش تولید کنندگان تبدیل شده اند. معمولا برای ساخت میز و صندلی های باغی از چوب هایی که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند استفاده می شود.

در سال های اخیر چوب هایی مختلفی مانند فینگر جوینت ها روانه بازار شده که مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده اند. معمولا از میز و صندلی های چوبی برای فضاهایی که سرپوشیده و مسقف هستند می توان استفاده کرد. درست است که در ساخت این محصولات از چوب هایی که مقاومت بالایی دارند استفاده می شود اما نهایتا ماهیت چوب به گونه ای می باشد که سازگاری بالایی با رطوبت ندارد. میز و صندلی های چوبی مناسب فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک و مدرن بوده و گرمی و صمیمیت فضا را چند برابر می کنند.

میز و صندلی های پلاستیکی

یکی از قیمت مناسب ترین میز و صندلی های باغی انواع پلاستیکی آن می باشند. معمولا مشتریان این جنس میز و صندلی، صاحبان باغ ها و رستوران می باشند. میز و صندلی های پلاستیکی وزن سبکی داشته و در برابر رطوبت هیچ آسیبی نمی بینند. استفاده طولانی مدت و قرار دادن این محصولات در مقابل نور مستقیم خورشید سبب تغییر رنگ آن ها می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور پاسیو

میز و صندلی های باغی فلزی

میز و صندلی های فلزی نیز طرفداران خود را دارند. معمولا این محصولات وزن بالایی نسبت به محصولات مشابه تولید شده با متریال دیگر دارند. میز و صندلی های فلزی مقاومت بالا و طراحی های مختلفی دارند. هنگام خرید میز و صندلی های فلزی به جنس آن توجه کنید. استفاده از فلزات نامرغوب اصلا توصیه نمی شود. فلزات نامرغوب در برابر رطوبت آسیب پذیر و احتمال خوردگی و زنگ زدگی آن ها وجود دارد.

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

عوامل موثر در انتخاب سبک میز و صندلی باغی

هنگام تهیه میز وصندلی باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر داشته باشید. در ادامه مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید به آن ها دقت کرد را شرح می دهیم.

فضای باغ

 حتما به فضایی که قرار است میز و صندلی قرار است در آن جای گیرد توجه کنید. اگر فضای باغ شما دلباز و وسیع است پس هیچ محدودیتی در انتخاب ندارید اما اگر با مشکلاتی چون محدودیت فضا روبرو هستید، میز و صندلی هایی مناسب با متراژ فضا انتخاب کنید. یکی از معیارهای دیگر مسقف یا روباز بودن فضا است. قطعا برای فضا های روباز نمی توانید از متریال هایی که در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومتی ندارند استفاده نمائید.

آب و هوا

در انتخاب جنس میز و صندلی باید به شرایط آب و هوایی منطقه توجه کنید. بارندگی در مناطق شمالی کشور و مناطق کوهستانی بسیار طبیعی است پس برای این مناطق بهتر است سراغ میز و صندلی هایی که محافظ دارند و یا مقاومت بالایی دارند بروید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: نگهداری از میز و صندلی باغی

سبک دکوراسیون

درست است که میز و صندلی های باغی معمولا در محیط باز قرار می گیرند اما باید طرح آن را به گونه ای انتخاب کنید تا متناسب با سایر اجزای دکوراسیون باشد.

بودجه

قطعا قیمت میز و صندلی های باغی نسبت به متریال به کار رفته متفاوت می باشند. اگر بودجه محدودی دارید می توانید برای مدیریت هزینه ها به سراغ میز و صندلی های پلاستیکی بروید.

با دقت و توجه نسبت به موارد ذکر شده و نیازهای خود، می‌توانید بهترین میز و صندلی باغی را انتخاب کنید و از گذراندن اوقات خوش در فضای باز لذت ببرید.

سبک میز و صندلی باغی

فاکتورهای مهم در قیمت میز و صندلی باغی

طبیعت یکی از بزرگترین نعمت های خداوند بوده و اوقاتی که در آن سپری می شود تقریبا جزو خاطره انگیز ترین لحظات عمر می باشند. امروزه میز و صندلی های باغی یکی از اجزای جدایی ناپذیر اوقات فراغت و دورهمی هایی است که در فضای باز تشکیل می شوند. میز و صندلی های باغی امروزه بسیار ترند و پر طرفدار شده اند. یکی از دغدغه های برای خرید این محصولات قیمت آن ها می باشد. قیمت میز و صندلی تحت تاثیر عوامل مختلفی بوده و شما می توانید با بررسی و تحقیق بهترین انتخاب را داشته باشید. مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت میز و صندلی باغی تاثیر دارند عبارت اند از:

برند میز و صندلی: قیمت میز و صندلی هایی که توسط برندهای معتبر و شناخته شده تولید می شوند کمی بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار است.

جنس میز و صندلی: قطعا برای داشتن میز و صندلی هایی با جنس های مرغوب باید هزینه های بالاتری نیز در نظر بگیرید.

کیفیت متریال به کار رفته: جنس های مختلف این محصولات دارای درجه بندی مختلف بوده و البته کیفیت سایر متریال مورد استفاده نیز می تواند قیمت میز و صندلی را دستخوش تغییر نماید.

سبک و طراحی میز و صندلی: بعضی از تولید کنندگان طرح هایی فوق العاده جذاب و کاربردی ارائه می کنند. طراح و تولید کننده برای محصولات منحصر به فرد قیمت بالاتری را در نظر می گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: میز و صندلی باغی فلزی یا چوبی

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

ریتون تولید کننده انواع  میز و صندلی باغی ، صندلی آلومینیومی ، میز آلومینیومی و میز فضای باز است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *