محافظت میز و صندلی آلومینیومی

محافظت میز و صندلی آلومینیومی می تواند به طول عمر بیشتر آن کمک کند. در سال های اخیر به دلیل سبک معماری و ساخت بنا ها، استفاده از میز و صندلی در فضاهای باز بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. برخی برای استفاده بهینه از بالکن، اقدام به قرار دادن میز و صندلی در آن می کنند. یکی از مهم ترین مسایل هنگام تهیه میز و صندلی برای فضا های باز جنس آن می باشد. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جنس میز و صندلی، آلومینیوم است. الومینیوم به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا و همچنین ظاهر شیک و مدرن در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

درست است که آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر رطوبت و سایر عوامل آسیب رسان مانند اشعه آفتاب دارد اما نگهداری اصولی و صحیحی از آن می تواند کارایی، کیفیت و طول عمر آن را افزایش دهد. امروز با ما همراه شوید تا بهترین راه برای محافظت از میز و صندلی آلومینیومی در برابر اشعه آفتاب را برایتان شرح دهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: سبک میز و صندلی باغی

روش های محافظت میز و صندلی آلومینیومی در برابر اشعه آفتاب

امروزه استفاده از میز و صندلی های آلومینیومی بسیار رایج شده است. مزایای فوق العاده این فلز موجب شده تا میز و صندلی های تولید شده با آن به یکی از محبوب ترین محصولات تبدیل شوند. از مزایای فوق العاده میز و صندلی های آلومینیومی می توان به وزن سبک ان ها اشاره کرد. آلومینیوم جزو فلزهای سبک و البته مقاوم می باشد. استحکام آلومینیوم نسبت به وزن آن بسیار بالا می باشد.

از دیگر مزایای میز و صندلی های آلومینیومی می توان به مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد. آلومینیوم بعد از قرار گیری در فضای باز به سرعت واکنش نشان داده و یک لایه محافظتی به نام اکسید آلومینیوم ایجاد می کند. این لایه مانع از خورگی و آسیب آلومینیوم در برابر آسیب های محیطی می شود. معمولا میز و صندلی های آلومینیومی بسیار زیبا و طرح ها آن به روز می باشد. حفظ زیبایی و بالا بردن طول عمر این محصولات نیازمند مراقبت و محافظت می باشد. در ادامه چند روش موثر مراقبت از میز وصندلی های آلومینیومی را شرح می دهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: انتخاب میز و صندلی باغی

 

محافظت میز و صندلی آلومینیومی

پوشش‌های محافظتی

استفاده از پوشش های محافظتی یکی از متداول ترین روش های مراقبت از آلومینیوم در برابر اشعه آفتاب است.

پوشش‌های پودری: این پوشش‌ها به صورت لایه نازکی روی سطح آلومینیوم قرار می‌گیرند و از آن در برابر عوامل محیطی ، و خوردگی محافظت می‌کنند. پوشش‌های پودری علاوه بر افزایش مقاومت، ظاهر میز و صندلی آلومینیومی را نیز زیباتر می کنند.

آندایز کردن: این فرآیند باعث ایجاد یک لایه اکسید آلومینیوم سخت و مقاوم روی سطح می‌شود. این لایه نه تنها از آلومینیوم محافظت می‌کند، بلکه به آن رنگ و ظاهری دلپذیر می‌بخشد. آندایز کردن یکی از بهترین روش‌ها برای محافظت از میز و صندلی های آلومینیومی در برابر خوردگی است.

انتخاب مکان مناسب

محیط‌های بسته: برای افزایش طول عمر میز و صندلی های آلومینیومی، بهتر است از آن‌ها در محیط‌های بسته مانند بالکن‌های سرپوشیده استفاده کنید. استفاده از میز و صندلی در مکان مسقف علاوه بر محافظت از اشعه آفتاب موجب طول عمر این محصولات می شود.

محیط‌های باز با پوشش مناسب: در محیط‌های باز، استفاده از سایبان یا چتر می‌تواند به محافظت از میز و صندلی های آلومینیومی در برابر اشعه آفتاب کمک کند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از میز و صندلی‌های آلومینیومی خود به مدت طولانی و با کیفیت بالا استفاده کنید و از تغییرات ناشی از قرار گیری در مقابل اشعه مستقیم آفتاب جلوگیری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: میز و صندلی برای کنار استخر

 

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

اشعه آفتاب چه تغییراتی را در میز و صندلی ایجاد می کند؟

اشعه آفتاب در طولانی مدت می تواند تغییراتی را در میز و صندلی های آلومینیومی ایجاد کند. معمولا تاثیرات مخرب اشعه آفتاب در دراز مدت نمایان می شود. محافظت و مراقبت از میز و صندلی های آلومینیومی در برابر اشعه آفتاب می تواند به طور قابل توجهی عمر این محصولات را بالا ببرد. در ادامه به تاثیرات مخرب اشعه آفتاب بر میز و صندلی های آلومینیومی اشاره می کنیم.

اشعه آفتاب به مرور زمان باعث از بین رفتن لایه محافظ روی آلومینیوم می شود. با ازبین رفتن لایه اکسید آلومینیوم شاهد بروز لکه های تیره روی میز و صندلی خواهید بود. لایه محافظ سطح آلومینیوم مانع از کدر شدن سطح فلز می شود. اشعه آفتاب با از بین بردن این لایه موجب می شود که سطح میز و صندلی کدر شود.

از دیگر تاثیرات مخرب اشعه آفتاب بر میز و صندلی های آلومینیومی می توان با آسیب های ناشی از تغییرات دما اشاره کرد. تابش مستقیم آفتاب در طول روز و خنکای شب موجب انبساط و انقباض فلز می شوند. این فرآیند می تواند موجب ایجاد ترک و شکستگی در میز و صندلی شود.

به طور کلی اشعه آفتاب با اکسید کردن آلومینیوم، تغییر رنگ پوشش‌ها و ایجاد تغییرات دمایی باعث کاهش عمر مفید و از بین بردن زیبایی ظاهری میز و صندلی‌های آلومینیومی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، می توان میز و صندلی های آلومینیومی را در مکان‌هایی قرار داد که در معرض نور مستقیم خورشید نباشند و یا از پوشش‌های محافظ مناسب استفاده کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: میز و صندلی آلومینیومی مناسب تراس کوچک

میز و صندلی های آلومینیومی جزو محصولات مدرن و ترند برای استفاده در فضا های باز و تراس می باشند. در سال های اخیر استفاده از میز و صندلی آلومینیومی به طور چشمگیری افزایش یافته و بسیاری برای استفاده بهینه از تراس و خلق فضایی دنج اقدام به تهیه میز و صندلی های آلومینیومی می کنند. یکی از بزرگترین مشکلات استفاده از این محصولات در فضای باز، آسیب پذیری در بلند مدت در برابر اشعه آفتاب است.

برای رفع این مشکل تکنیک ها و روش های مختلفی وجود دارد که از بین آن ها می توان به استفاده از لایه های محافظ و قرار دادن میز و صندلی در مکان مسقف اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال بهترین و با کیفیت ترین میز و صندلی آلومینیومی هستید به وب سایت ریتون مراجعه نمائید. ریتون عرضه کننده با کیفیت ترین و جذاب ترین میز و صندلی های مدرن آلومینیومی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در وب سایت ریتون تماس حاصل نمائید.

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

ریتون تولید کننده انواع  میز و صندلی باغی ، صندلی آلومینیومی ، میز آلومینیومی و میز فضای باز است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *