میز و صندلی آلومینیومی مناسب بالکن و تراس

امروزه با توجه به سبک معماری و ساخت ساختمان ها، یک تراس و بالکن کوچک می تواند نعمتی بزرگ باشد. اکثر آپارتمان ها به دلیل متراژ پائین دارای تراس هایی کوچک می باشند. بسیاری از افراد با ذوق و سلیقه از یک تراس کوچک، کنجی دنج ساخته و با دیزاین و طراحی فوق العاده نهایت بهره را از تراس خود می برند.

شاید شما هم تصور کنید که حتما برای خرید میز و صندلی برای بالکن باید فضایی بزرگ و دلباز در اختیارتان باشد. خیر در سال های اخیر با توجه به سبک معماری شهرها، میز و صندلی های مدرن با تنوع بالا روانه بازار شده اند. یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین میز و صندلی ها برای تراس های کوچک نوع آلومینیومی هستند. میز و صندلی های الومینیومی دارای مزایایی فراوان بوده و مناسب ترین انتخاب برای فضاهای کوچک هستند. اگر شما نیز به دنبال میز و صندلی آلومینیومی مناسب بالکن و تراس کوچک منزل خود هستید با ما همراه شوید.

ریتون در این مقاله قصد دارد شما را با انواع میز و صندلی آلومینیومی و نکات مهم خرید این محصولات آشنا کند.

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور بالکن و تراس بزرگ

آیا میز و صندلی های آلومینیومی در مقابل رطوبت مقاوم هستند؟

میز و صندلی های آلومینیومی ترکیبی از زیبایی و استحکام هستند. آلومینیوم به عنوان یک فلز به طور ذاتی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد که البته این ویژگی مهم سبب شده تا خریداران استقبال بسیار خوبی از آن داشته باشند. آلومینیوم یک فلز فعال بوده و در مدت زمان کوتاهی با اکسیژن هوا واکنش نشان می دهد. پس از واکنش آلومینیوم با اکسیژن لایه نازکی از اکسید آلومینیوم بر روی سطح فلز تشکیل می شود.

لایه اکسید آلومینیوم بسیار مقاوم و سخت می باشد به طوری که مانع نفوذ رطوبت و سایر عوامل خورنده به داخل فلز می شود. همین لایه مقاوم و سرسخت آلومینیوم را به یک فلز محبوب تبدیل کرده  و از آن در برابر بسیاری از عوامل تخریب مانند زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.

با توجه به محبوبیت فوق العاده محصولات آلومینیومی تولید کنندگان و سازندگان محصولات برای جلب رضایت مشتری و بالا بردن طول عمر مفید محصولات اقدام به ایجاد یک لایه پوششی پودری و یا رنگی نموده اند. این پوشش ها مقاومت آلومینیوم را در برابر رطوبت و سایر عوامل مخرب به شدت افزایش می دهند. پوشش های رنگی و پودری علاوه بر بالا بردن مقاومت فلز، ظاهر آن را نیز جذاب می کنند. پوشش های رنگی کمک می کنند تا میز و صندلی های آلومینیومی ساختار سنتی ظاهری خود را کنار گذاشته و با هر دکوراسیون و دیزاینی مطابقت داشته باشند.

میز و صندلی آلومینیومی مناسب بالکن و تراس

مزایای مقاومت میز و صندلی آلومینیومی در برابر رطوبت

یکی از بارز ترین ویژگی های آلومینیوم که موجب محبوبیت این فلز شده است مقاومت در برابر رطوبت می باشد. این ویژگی عالی، مزیت های بسیاری را برای میز و صندلی های الومینیومی به ارمغان آورده است. در ادامه به طور کامل مزایای مقاومت آلومینیوم در برابر رطوبت را شرح می دهیم.

طول عمر بالا

میز و صندلی های الومینیومی به دلیل مقاومت در برابر رطوبت دچار خوردگی و زنگ زدگی نمیشوند که این امر باعث طول عمر بالای این محصولات شده است. زمانی که یک میز و صندلی آلومینیومی تهیه می کنید خیالتان راحت باشد که در صورت استفاده اصولی تا سال ها نیاز به خرید مجدد این محصولات ندارد.

نگهداری آسان

میز و صندلی های آلومینیومی در برابر رطوبت مقاوم بوده و به راحتی می توانید آن ها را بشوئید. بسیاری از صندلی های آلومینیومی دارای تشکچه و تکیه گاه جدا شونده هستند. شما می توانید در صورت نیاز میز و صندلی را به راحتی تمیز کنید.

مناسب برای محیط های مرطوب

اگر محل سکونت شما دارای آب و هوای شرجی و مرطوب است میز و صندلی های آلومینیومی انتخاب مناسبی برای تراس منزل شما هستند.

مقاوم در برابر تغییرات اب و هوایی

با تغییر فصل و آب و هوا میزان رطوبت محیط نیز تغییر می کند. مقاومت بالای آلومینیوم سبب شده تا به راحتی بتوان آن را در مقابل نور خورشید قرار داد. لایه محافظتی سطح آلومینیوم به خوبی از میز و صندلی های آلومینیومی در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

در نتیجه، مقاومت بالای میز و صندلی‌های آلومینیومی در برابر رطوبت، آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در فضای باز تبدیل کرده است.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور بالکن کوچک

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

میز و صندلی های آلومینیومی سبک هستند یا سنگین؟

از دیگر مزایای فوق العاده و برجسته میزو صندلی های آلومینیومی می توان به وزن سبک آن ها اشاره نمود. وزن فلز آلومینیوم این امکان را به سازندگان می دهد تا محصولاتی متنوع و مقاوم تولید کنند که به راحتی نیز قابل حمل و جابه جایی باشد. وزن سبک آلومینیوم یکی از دلایل محبوبت میز و صندلی های تولید شده با آن است.

بسیاری از افرادی که دائما محل میز و صندلی خود را تغییر می دهند فقط به دنبال جنس آلومینیومی این محصولات هستند. یکی از معایب وزن سبک میز و صندلی های آلومینیومی، امکان واژگونی و جابجایی در پی طوفان و بادهای شدید است. اگر از این میز و صندلی ها در تراس و بالکن کوچک استفاده می کنید حتما با استفاده از یک بند مقاوم پایه ها را به یکدیگر متصل نمائید.

به طور کلی میز و صندلی های آلومینیومی به نسبت محصولات مشابه با فلز های دیگر وزن سبک تری دارند اما به راحتی نمی توان وزن دقیقی برای آن ها اعلام نمود. عوامل مختلفی در وزن میز و صندلی های آلومینیومی ذخیل هستند.

ضخامت ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیومی همچون سایر فلزات دارای ضخامت های گوناگونی می باشد. هر یک از این ورق ها برای صنایع مختلفی کاربرد دارند. برای تولید میز و صندلی آلومینیومی می توان از ورق هایی با ضخامت مختلف استفاده کرد. هر چه ضخامت ورق آلومینیوم بیشتر باشد قطعا وزن محصولات تولیدی نیز سنگین تر خواهد بود.

ابعاد محصول

معمولا افرادی که به دنبال میز و صندلی های آلومینیومی برای تراس کوچک هستند، ابعاد کوچک این محصولات را می پسندند. هر چه ابعاد میز و صندلی آلومینیومی کوچک تر باشد وزن آن نیز سبک تر خواهد بود.

نوع طراحی

در برخی طراحی ها چند لایه آلومینیوم بدون آن که مشخص شود بر روی هم قرار میگیرد. این طراحی ها موجب مقاومت بالا و سنگین تر شدن میز و صندلی های آلومینیومی می شوند.

روکش ها محافظتی

برخی تولید کنندگان برای بالا بردن مقاومت و استحکام میز و صندلی های آلومینیومی به دلیل قرار گیری در فضای باز، از یک لایه محافظ پودری و یا رنگی استفاده می کنند. این روکش ها وزن زیادی نداشته اما در وزن نهایی محصولات تاثیر کوچکی دارند. برخی تولید کنندگان نیز از روکش های چرمی و یا پارچه ای استفاده می کنند. تمامی این موارد می تواند در وزن محصولات تاثیر بگذارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور روف گاردن

میز و صندلی آلومینیومی مناسب بالکن و تراس

نکات مهم هنگام انتخاب صندلی آلومینیومی

اگر قصد تهیه صندلی آلومینیومی برای بالکن کوچک منزل خود را دارید حتما باید هنگام خرید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشد.

راحتی: حتما قبل از سفارش یکبار نشیمن صندلی را امتحان کنید. شما باید هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی داشته باشید.

مقاومت: از کیفیت آلومینیوم مورد استفاده مطمئن شوید. متریال به کار رفته در تولید تکیه گاه و نشیمن نیز از نکات مهمی هستند که باید به آن ها توجه کرد. کیفیت بالای آلومینیوم و متریال تکیه گاه و نشیمن تاثیر زیادی در دوام محصولات دارد.

سبک طراحی: حتما صندلی را انتخاب کنید که متناسب با سبک کلی دکوراسیون منزل باشد. درست است که محل قرار گیری صندلی ها در بالکن است اما بهتر آن است که متناسب با دکوراسیون اخلی باشد.

طراحی ارگونومی: طراحی صندلی آلومینیومی باید کاملا دقیق و ارگونومی باشد.

قابلیت تنظیم: بسیاری از سازندگان صندلی های آلومینیومی قابلیت هایی مانند تنظیم ارتفاع و پشتی را منظور می کنند. این قابلیت ها موجب استفاده راحت همه از صندلی می شود.

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

قیمت میز و صندلی های آلومینیومی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران قیمت میز و صندلی آلومینیومی است. قیمت دقیق میز و صندلی های آلومینیومی تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد که ما به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

جنس آلومینیوم: کیفیت آلومینیوم میز و صندلی یکی از تاثیر گذارترین فاکتور ها در قیمت این محصولات می باشد. ضخامت ورق آلومینیوم و نوع آلیاژ آن در مقاومت محصول تاثیر دارد. هرچه مقاومت و استحکام میز و صندلی بالاتر باشد قطعا باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کنید.

نوع روکش: تولید کنندگان از روکش های محافظتی مختلفی برای صندلی های آلومینیومی استفاده می کنند. این روکش ها می توانند موجب تغییر قیمت محصولات شوند.

طراحی و پیچیدگی محصول: امروزه با توجه به افزایش تقاضای میز وصندلی های آلومینیومی تولید کنندگان طرح های مختلفی را ارائه می دهند. هر چه قدر میز و صندلی طراحی پیچیده تری داشته باشد، فرآیند تولید /ان نیز پیچیده تر می شود و تولید کنندگان هزینه بیشتری را نیز برای آن در نظر می گیرند.

اندازه و ابعاد: اندازه و ابعاد میز و صندلی می تواند در قیمت آن تاثیر چشمگیری داشته باشد. هر چه قدر ابعاد میز و صندلی بزرگتر باشد، برای تولید آن نیاز به مواد اولیه بیشتری خواهد بود.

ویژگی‌های اضافی: تنظیم ارتفاع می تواند در قیمت محصولات تاثیر داشته باشد.

کشور مبدا و توکید کننده: صد در صد محصولات وارداتی به دلیل هزینه های جانبی و حمل و نقل قیمت بالاتری نسبت به محصولات تولید داخل دارند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: میز ناهارخوری باغ و ویلا

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

انواع میز و صندلی آلومینیومی برای تراس های کوچک

میز و صندلی های آلومینیومی انتخابی هوشمندانه برای فضاهایی باز مانند تراس هستند. زیبایی، وزن سبک، مقاومت و طراحی این محصولات سبب شده تا خریداران استقبال خوبی از آن ها داشته باشند. در ادامه بهترین انواع میز و صندلی آلومینیومی مناسب تراس های کوچک را معرفی می کنیم.

1.میز و صندلی های آلومینیومی تاشو: این مدل میز و صندلی آلومینیومی به دلیل اشغال فضای کم بسیار مورد توجه هستند. زمانی که تراس شما کوچک است پس باید استفاده بهینه ای از آن داشته باشید. میز و صندلی های تاشو این امکان را برای شما مهیا می کنند که در صورت نیاز آن ها را تا کرده و در گوشه ای قرار دهید.

2.میز و صندلی بار آلومینیومی : این نوع میز وصندلی را می توانید در ابعاد کوچک برای بالکن سفارش دهید. میز و صندلی بار آلومینیومی انتخابی ایده آل برای دورهمی های دوستانه و سرو نوشیدنی و تنقلات در تراس هستند.

3.میز و صندلی آلومینیومی با طراحی مینیمال : این سبک طراحی و ساخت برای افرادی که همواره به دنبال محصولات ساده هستند مناسب است. معمولا میز و صندلی های مینیمال کوچک و ساده می باشند و جزو بهترین انتخاب ها برای تراس های کوچک هستند.

در ادامه شما را با انواع صندلی های آلومینیومی ریتون آشنا می کنیم. ریتون جزو برترین تولید و عرضه کننده میز و صندلی های آلومینیومی با بالا ترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت ها می باشد. تنوع محصولات ریتون می تواند ارضا کننده هر سلیقه ای باشد.

صندلی آلومینیومی CH-50

این محصول دارای طراحی فوق العاده زیبا بوده و می تواند جلوه ای خاص و زیبا به بالکن کوچک خانه شما ببخشد. تکیه گاه و نشیمن این صندلی جدا بوده و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی صندلی را نظافت کنید.

صندلی آلومینیومی CH-38

سبک طراحی این صندلی کمی رسمی بوده و مناسب افرادی است که دکوراسیون داخلی آن ها کلاسیک است.

صندلی آلومینیومی CH-43

طراحی این صندلی کاملا مینیمال است و برای افرادی که به سبک های ساده علاقه دارند انتخابی ایده آل می باشد.

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

ریتون تولید کننده انواع  میز و صندلی باغی ، صندلی آلومینیومی ، میز آلومینیومی و میز فضای باز است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *