میز و صندلی برای کنار استخر

یکی از بهترین تفریحات که علاوه بر سرگرمی جنبه سلامتی نیز دارد شنا کردن در استخر می باشد. تفریح در استخر یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای سنین مختلف است. اگر به دنبال راهی برای جذابیت بیشتر و تکمیل فضای اطراف استخر هستید، استفاده از میز و صندلی می تواند انتخاب ایده آلی باشد. قرار دادن میز و صندلی برای کنار استخر می تواند بسیار جذاب باشد.

دیگر نیازی نیست به دنبال محلی برای یک استراحت کوتاه و یا سرو نوشیدنی باشید. با قرار دادن میز و صندلی کنار استخر علاوه بر خلق فضایی زیبا، محیطی را نیز برای استراحت طراحی می کنید. در سال های اخیر خریداران استقبال بی نظیری از انواع میز و صندلی برای کنار استخر داشته اند. تولید کنندگان نیز با در نظر سلیقه و نیاز مشتریان اقدام به طراحی و تولید انواع میز و صندلی برای کنار استخر های سر پوشیده و روباز نموده اند. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف میز و صندلی های استخری را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور کنار استخر رو باز

میز و صندلی برای کنار استخر

چرا باید میز و صندلی برای کنار استخر بخریم؟

خرید میز و صندلی برای کنار استخر صرفا فقط برای ایجاد فضایی برای نشستن و استراحت نیست بلکه وجود آن ها به دلایل مختلفی می تواند تجربه استفاده از استخر را برای ما خاطره انگیز تر کند.

محلی برای آرامش: تصور کنید که بعد از یک شنا دلچسب این امکان را داشته باشید که روی یک صندلی راحت لم داده و از زیبایی مناظر و محیط اطراف لذت ببرید. وجود میز و صندلی در اطراف استخر این امکان را فراهم می کند تا لحظاتی فوق العاده را آرام در کنار استخر بگذرانید. زمانی که کودکان در حال شنا هستند، بزرگتر ها می توانند به راحتی روی صندلی کنار استخر نشسته و از دور مراقب فرزند دلبندشان باشند.

فضایی برای دورهمی: اگر فضای اطراف استخر شما به قدری دلباز و وسیع است که امکان قرار دادن میز و صندلی در آن وجود دارد، پس این فضا می تواند به محل دنج دورهمی های خانوادگی تبدیل شود. میز و صندلی کنار استخر فقط برای استراحت در فواصل بین شنا نیست. شما می توانید دورهمی های خانوادگی خود را در آن بر پا کرده و از جمع صمیمی خانوادگی لذت ببرید.

افزایش جذابیت بصری فضا: امروزه میز و صندلی های کنار استخر دارای طرح و رنگ هایی متنوع و فوق العاده جذاب می باشند. این محصولات می توانند زیبایی بصری محیط استخر را دوچندان کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور کنار استخر مسقف

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

انواع میز و صندلی برای کنار استخر

اگر سری به بازار میز و صندلی های کنار استخر بزنید به خوبی متوجه تنوع طراحی آن ها می شوید. انتخاب میز و صندلی برای کنار استخر یکی از نکات مهم در زیبا سازی فضای بیرونی منزل می باشد. سلیقه تنها فاکتور دخیل در انتخاب میز و صندلی نبوده و عواملی چون شرایط آب و هوایی، متراژ فضا و میزان استفاده از میز و صندلی می توانند در انتخاب شما موثر باشند. در ادامه بهترین میز و صندلی برای کنار استخر را به شما معرفی می کنیم.

میز و صندلی های چوبی: قطعا شاید بپرسید مگر می شود از میز و صندلی چوبی در کنار استخر که سراسر رطوبت است استفاده کرد؟ بله امروزه چوب هایی تولید و روانه بازار شده اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ماهیت ذاتی چوب در تضاد با رطوبت است اما با نگهداری درست و اصولی می توانید از زیبایی میز و صندلی های چوبی در محیط اطراف استخر لذت ببرید.

میز و صندلی های چوبی موجب گرمی و صمیمیت بیشتر و ایجاد فضایی جذاب تر می شود. یکی از اصول مهم در رابطه با میز و صندلی چوبی برای کنار استخر، مراقبت دقیق است. شما با استفاده از روغن های پوششی مخصوص می توانید کیفیت و کارایی این محصولات را به طور چشمگیری بالا ببرید.

میز و صندلی های فلزی: میز وصندلی های فلزی به دلیل مقاومت و استحکام بالا یکی از بهترین گزینه ها برای کنار استخر هستند. آلومینیوم و استیل ضد زنگ با کیفیت از جمله فلزاتی هستند که در تولید میز و صندلی برای کنار استخر از آن ها استفاده می شود. این فلزات به راحتی تمیز می شوند و در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان داده اند.

میز و صندلی های پلاستیکی: اگر به دنبال میز و صندلی های قیمت مناسب هستید جنس پلاستیک این محصولات می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. میز و صندلی های پلاستیکی در مقابل رطوبت مقاوم بوده و به راحتی می توان آن ها را نظافت کرد. از مزایای دیگر این محصولات می توان به وزن سبک و قابلیت جابه جایی آسان اشاره کرد. البته در صورتی قرار گیری طولانی مدت در مقابل اشعه آفتاب شاهد تغییراتی در رنگ و ظاهر محصول خواهید بود.

میز و صندلی های حصیری: میز و صندلی های حصیری به دلیل مقاومت در برابر پوسیدگی و انعطاف پذیری بالا گزینه مناسبی برای فضای بیرونی و کنار استخر هستند. میز و صندلی های حصیری دارای ظاهری زیبا و به روز بوده که علاوه برایجاد فضایی برای استراحت جذابیت فضا را نیز دوچندان می کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد: دکور بالکن و تراس بزرگ

میز و صندلی برای کنار استخر

هنگام تهیه میز و صندلی کنار استخر چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید؟

اگر قصد تهیه میز و صندلی برای کنار استخر و فضای باز را دارید حتما با توجه نمودن به مواردی که عنوان می کنیم انتخابی مناسب خواهید داشت. اولین مسئله ای که باید به هنگام انتخاب میز و صندلی برای کنار است به آن توجه کنید جنس این محصولات است. اگر فضای اطراف استخر شما سرپوشیده است پس نباید نگرانی بابت اثرات مخرب اشعه آفتاب داشته باشید. اما اگر محیط اطراف استخر فاقد پوشش و سقف باشد باید از بین گزینه هایی که در مقابل رطوبت مقاوم هستند انتخاب کنید.

مورد بعدی که باید هنگام خرید به ان توجه کنید ابعاد و متراژ فضای در دسترس می باشد. سایز و اندازه میز و صندلی کنار استخر باید به گونه ای باشد که مانع رفت و آمد نشود.

هنگام انتخاب صندلی برای کنار استخر به طراحی آن دقت کنید. صندلی ها باید دارای پشتی و نشیمنگاه راحت باشند تا بتوان ساعت ها و بدون خستگی بر روی آن استراحت کرد.

اخرین نکته ای که باید هنگام خرید میز و صندلی کنار استخر مورد توجه باشد هماهنگی محصولات با دکوراسیون کلی فضا است. درست است که میز و صندلی کنار استخر در فضایی باز و به دور از دکوراسیون داخلی قرار می گیرد اما سبک و طرح آن باید هماهنگ با دکوراسیون کلی فضا باشد. نهایتا شما می توانید با توجه به بودجه خود از بین مواردی که مطابق با سلیقه و فضای شما است بهترین میز و صندلی را انتخاب کنید.

جهت اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

ریتون تولید کننده انواع  میز و صندلی باغی ، صندلی آلومینیومی ، میز آلومینیومی و میز فضای باز است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *